Het Regionaal Archief Zuid-Utrecht bestaat als gemeenschappelijke regeling uit een bestuur en een ambtelijke organisatie. Het bestuur, dat twee tot drie keer per jaar bijeenkomt, bestaat uit burgemeesters en wethouders van de aangesloten gemeenten. De organisatie heeft 11 medewerkers, die samen ruim 9 voltijds arbeidsplaatsen vervullen.
Daarnaast heeft het RAZU al jaren een actieve groep van ongeveer 35 vrijwilligers. Dankzij hen kunnen we onze historische collectie steeds beter toegankelijk maken.
Heeft u interesse in vrijwilligerswerk bij het RAZU? Klik dan hier om contact op te nemen.
Personeelsleden
H.A. Hokke
Directeur-Archivaris
F.C. Mink-Gijzen
Archiefinspecteur / adjunct-archivaris
W.A. Bakker
Informatiemanager en informatieadviseur
K.B. Klapwijk
Informatieadviseur
E. de Ronde
Medewerker Cultuurhistorie
M. Hartog
Medewerker dienstverlening
J.H.C. Vonk
Medewerker dienstverlening
E.F.W. Hinders
Medewerker archieven
H. van Doremaele
Medewerker archieven
R. Werkhoven
Coördinator vrijwilligers en medewerker bibliotheek
S.J.P. Brouwer
Archiefassistent
D. Wessels
Archiefassistent
Bestuur
Bestuursvoorzitter | J.A. van der Pas | Namens de gemeente Rhenen |
Vice-bestuursvoorzitter | G.P. Isabella | Namens de gemeente Houten |
Bestuursleden | R. van Bennekom G. Boonzaaijer S. Fröhlich J. Kuiper |
Namens de gemeente Bunnik Namens de gemeente Utrechtse Heuvelrug Namens de gemeente Vijfheerenlanden Namens de gemeente Wijk bij Duurstede |
Adviserende leden | I.E.C.M. Broos H.A. Hokke |
Provinciaal archiefinspecteur Secretaris |