Het Regionaal Archief Zuid-Utrecht bestaat als gemeenschappelijke regeling uit een bestuur en een ambtelijke organisatie. Het bestuur, dat twee tot drie keer per jaar bijeenkomt, bestaat uit burgemeesters en wethouders van de aangesloten gemeenten. De organisatie heeft 11 medewerkers, die samen ruim 9 voltijds arbeidsplaatsen vervullen.
Daarnaast heeft het RAZU al jaren een actieve groep van ongeveer 35 vrijwilligers. Dankzij hen kunnen we onze historische collectie steeds beter toegankelijk maken.
Heeft u interesse in vrijwilligerswerk bij het RAZU? Klik dan hier om contact op te nemen.
Medewerkers
Erika Hokke
Directeur-Archivaris
Ria Mink-Gijzen
Archiefinspecteur / adjunct-archivaris
Wietse Bakker
Informatiemanager en informatieadviseur
Bram Klapwijk
Informatieadviseur
Judith Karis
Functioneel Applicatiebeheerder
Elleke de Ronde
Medewerker Cultuurhistorie
Jelle Vonk
Medewerker dienstverlening
Pascal de Haan
Medewerker Dienstverlening
Eddy Hinders
Medewerker archieven
Harriƫtte van Doremaele
Medewerker archieven
Maartje Slijkhuis
Medewerker archieven
Ruth Werkhoven
Coƶrdinator vrijwilligers en medewerker bibliotheek
Steven Brouwer
Archiefassistent
Bestuur
Bestuursvoorzitter | J.A. van der Pas | Namens de gemeente Rhenen |
Vice-bestuursvoorzitter | G.P. Isabella | Namens de gemeente Houten |
Bestuursleden | R. van Bennekom G. Boonzaaijer S. Hitipeuw J. Kuiper |
Namens de gemeente Bunnik Namens de gemeente Utrechtse Heuvelrug Namens de gemeente Vijfheerenlanden Namens de gemeente Wijk bij Duurstede |
Adviserende leden | I.E.C.M. Broos H.A. Hokke |
Provinciaal archiefinspecteur Secretaris |